JSD

JSD

Sunday, April 20, 2014

Set Resdung


3 produk Set Resdung Asas

Displaying PhotoGrid_1397803136764.jpg




Magic Clear Sinus Soap RM 28.90
Adakah Anda ada tanda- tanda seperti berikut?


· Hidung tersumbat dan berbau busuk?
·Gatal-gatal di kawasan muka, telinga, mata dan hidung?
·Hidung kerap berair walaupun tidak selsema?
· Kerap bersin terutama di waktu pagi?
·Rasa berat muka atau sakit terutama di kawasan antara mata?
·Sakit tekak sacara berpanjangan serta berulang?
·Mengalami demam atau rasa tidak sedap badan secara berpanjangan?
· Kerap sakit kepala atau migraine?

Tanda-tanda diatas muncul secara berulang terutama di waktu pagi, cuaca sejuk, tempat berhabuk, selepas mengambil makanan laut, belacan, budu, cencalok dan sebagainya.

Sekiranya anda mempunyai tanda-tanda tersebut, kebarangkalian anda mempunyai penyakit resdung dan jika dibiar belarutan, masalah resdung boleh menyebabkan kecacatan.
Sehingga memerlukan rawatan pembedahan yang mana kosnya lebih tinggi.
Kepada anda yang mengalami tanda resdung seperti di atas, cepat-cepatlah bertindak sebelum penyakit resdung anda menjadi lebih kronik.

Oleh itu bertindaklah segera, cegah sebelum parah. dapatkan rawatan anda sekarang.
Di Jsd kami ada produk boleh merawatnya…..

Kebaikan:
~ Menghilangkan hama resdung dan mencegah hidung tersumbat.
~ Mengurangkan kegatalan pada mata dan muka.
~ Menghilangkan jerawat, bintik-bintik hitam dan parut nipis dimuka dengan membunuh bakteria yang menjadi punca jerawat halus dan jerawat batu.
~ Membantu dan mencerah, melembut serta menyegarkan kulit muka.

Cara Penggunaan:
Buih dan gosokkan dengan lembut ke seluruh muka dan badan kemudian bilas sehingga bersih.Sesuai untuk semua jenis kulit terutama yang bermasalah.

Bedak Seri Cahaya Jamu Susuk Dara  a.k.a BSC (RM36/Seketul)
Fungsi:
1- Menghilangkan bintik hitam dan parut jerawat.
2- Menghilangkan resdung dan gatal-gatal di bahagian muka, hidung.
3- Merawat masalah hidung berbau busuk, mata berair dan jerawat kasar.
4- Melicinkan kulit muka.
5- Juga boleh digunakan untuk masalah ruam dan kayap.
Cara penggunaan : Goncang dan sapu pada bahagian yang diperlukan sekerap yang mungkin (seperti memakai bedak sejuk)


JAMU SERI CAHAYA a.k.a JSC (RM48/40bj)
KHAS UNTUK MEREKA YG MENGALAMI MASALAH RESDUNG
- makan jamu seri cahaya. 2 biji pagi. 2 biji malam.

KESAN: akan mempercepatkan semua jerawat keluar dan cepat matang. Bila jerawat pecah keluarkan semua darah kotor dari liang pori tersebut. Akan seselma atau berkahak. Pastikan anda buang sehingga hingus dan kahak bertali coklat atau warna gelap. Proses ini akn berlaku lebih kurang 2 minggu ke 1 bulan.

Jadikan amalan. Boleh ambil jamu seri cahaya sebelom makan seafood dan selepas makan seafood. Dapat mengurangkan gatal hama dimuka. Jerawat cepat tumbuh dan cepat masak. Darah kotor dari liang roma jerawat akn keluar pekat dan gelap.

Petua: Jangan mkn makanan berminyak. Kurangkan mkn laut.


Utk Kesan ubat: Jangan minum ais. Jangan minum air kelapa. Jangan ambil apa-apa jenis dadah atau alkohol. Amalkan In Shaa Allah Anda akan bebas resdung dan gatal-gatal.


Saturday, April 19, 2014

DELIMALICIOUS WHITE RM100 (BUT 2PACK @RM150)


Collagen JSD berwajah baru!!!...

SERTA TELAH DIUPGRADE sikit utk jd lebih sedap n effect slimming dgn lebih kuat iaitu nenas. delima of kos utk mcantikkan kulit ~~ 

COLLAGEN DELIMALICIOUS WHITE with ASTAXANTHIN RM100/12SACHET.

~merawat/memutih/meremajakan kulit~memulihkan kulit kusam~mengecutkan jerawat~kulit berseri dan gebu~merawat dalaman~mengecutkan rahim~power~ketat~montok~bagus untuk sendi~lingkaran gelap bawah mata~liang pori terbuka~

Suplemen kolagen susukdara bukan semata2 kolagen dan astaxhantin yg kaya dgn Vit-C tetapi mempunyai campuran herba manjakani, kacip fatimah dan habatus sauda. Disamping kita semua ingin kelihatan cantik, kulit menjadi putih dan cerah, bebas kusam dan jeragat, gebu, mulus, anggun dan remaja. Suplemen kolagen susuk dara juga berfungsi mengetatkan dalaman, menguatkan cengkaman otot vagina, mencegah keputihan, mengencangkan payudara, menguatkan otot sendi dan melewatkan proses penuaan.

COLLAGEN HERBALICIOUS WHITE juga berfungsi memperbaiki struktur kulit supaya cerah dan putih, menutup liang pori, menghilangkan kedutan dan lingkaran gelap bawah mata serta menyihatkan kuku dan rambut. Kandungan herbanya pula berfungsi memantapkan bahagian intim wanita supaya montok, ketat dn padat. 

UNTUK : LELAKI & WANITA / TAK KIRA UMUR

KECUALI YG SEDANG MENGANDUNG (amaran keras)

CARA MAKAN: 1 SACHET SEBELUM TIDO/ UNTUK KESAN MAKSIMA 2SACHET SBLM TIDO.Siap utk terus di makan. Tidak perlu di bancuh dengan air. 

RM100/12SACHET

JAMU PENGANTIN DARA

JAMU PENGANTIN DARA 
Ada 10 biji rm 65
berwarna cerah 

Displaying PhotoGrid_1397824794439.jpg

Ramuan herba: manjakani, akar serapat, belimbing bukit dan garam supit, bunga pakma, kacip Fatimah dan herba – herba rahsia lain.

cara penggunaan: 2 biji masuk dalam faraj. 4 biji makan. 2 biji setiap hari selama 2 hari.

SIAPAKAH YANG SESUAI UNTUK MENGGUNAKAN?
1- Wanita yang belom monopos.
2- Wanita yang faraj ternganga berlendir dan berair
3- Wanita yang mengalami keputihan kronik sehingga berbau
4- Wanita yang mengalami kemaluan berbau
5- Wanita yang seluar dalamnya basah akibat air dari faraj bukan kencing
6- Gadis yang tiada perawan untuk menipu Malam pertama.
7- Wanita yang Rahim kembang lepas bersalin
8- Wanita Rahim kembang selepas period
9- Wanita Rahim kembang yang tidak datang bulan
10- Wanita yang kerap jimak dan suami melepaskan air mani dalam faraj dengan kerap

Mengapa mereka perlukan produk ini?
1- Rempah di dalam faraj akan meresap semua jenis air dan lendir
2- Rempah di dalam faraj akan menyedut semua jenis air termasuk didalam Rahim sehingga Rahim mengecut.
3- Ketika rempah sedang bekerja Rahim akan mengecut dan akan mengeluarkan segala jenis cecair dan akan turun kemulut Rahim dan jatuh kedalam faraj. Rempah tersebut menyerapnya.
4- Ketika rempah di dalam faraj ketika melakukan jimak. Rempah tersebut akan menyedut air dari zakar sehingga menpercepatkan air mani keluar.
5- Rempah didalam faraj akan mengakibatkan faraj mengecut keseluruhannya.
6- Rempah herba yang di makan akan berfungsi mengecutkan Rahim dan faraj. Rempah bertindak seperti memeras Rahim untuk mengeluarkan air dari dalam Rahim.

Tindakan balas herba POSITIF kepada pengguna:
1- Dalam tempoh 1 jam lubang faraj tertutup.
2- Dalam proses 24 jam terasa berdenyut – denyut di ari – ari / atas V / dalam Rahim.
3- Terasa kering di faraj
4- Berdenyut – denyut di bahagian kanan atau kiri ari – ari.

Situasi Pengguna ketika menggunakan produk ini:
1- Faraj menjadi terlalu sempit dan kering.
2- Terasa Rahim kecil dan kecut
3- Daya kemutan 300% rapat dan sempit di bahagian faraj

Situasi Pasangan ( suami pengguna) :
1- Terasa sempit, padat dan susah nak masuk kerana laluan faraj tertutup
2- Memerlukan foreplay yang panjang untuk menghasilkan air mazi atau pelincir semulajadi.
3- Mengalami kegelian zakar maksima diseluruh bahagian.
4- Terasa zakar seperti disedut membuatkan air mani keluar dengan cepat

Kelebihan Penggunaan produk ini:
1- Wanita yang menggunakan ini akan menjimatkan tenaga untuk kemutan
2- Mampu menipu situasi dara


Tindak balas herba NEGATIF kepada pengguna:
~ Jika salah penggunaan digunakan oleh wanita tidak bermasalah seperti dinyatakan diatas akan terjadi terlalu sakit di bahagian faraj. Berdarah dan pedih.

Dilarang keras untuk:
1- Wanita yang masih belom melakukan hubungan kelamin atau anak dara atau masih dara
2- Wanita yang telah monopos
3- Wanita yang faraj kering ( ketika melakukan hubungan kelamin memerlukan bantuan pelincir)

CARA PENGGUNAAN JAMU PENGANTIN DARA (KAEDAH KOREK)

HASIL DARI JPD:

☆Harus diingatkan bahawa..hasil dari berJPD ini adalah tidak sama bagi setiap pengguna. 
☆Adakalanya, selepas 72jamyang keluar cuma cebisan2 coklat seperti tembakau dgn se...ruknya yang kembang. ☆Berkemungkinan sepanjang tempoh 72 jam itu,kotoran telah keluar/jatuh ketika anda membuang air kecil
☆Ada juga yang turut keluar bersama penis suami jika bersama selepas 24 jam
☆Namun begitu ada pula yang keluar ketulan2 seperti lendir darah, malah ada yang seperti darah beku.
☆Di INGATkan supaya anda mengulangi proses korek utk pastikan ia benar2 bersih.

KAEDAH KOREK/KELUARKAN KEMBALI

√ Pastikan kuku anda pendek& bersih, cuci tangan terlebih dahulu, sila buang air kecil terelbih dahulu supaya xmenganggu proses nnti.
√ Dalam keadaan mencangkung basuh miss V dengan Feminine Wash, semasa anda basuh itu cuba masukkan jari telunjuk dalam vagina (xperlu takut ye). Tarik nafas dalam masa mula nak masukkan jari. Lepas nafas dan mula gerakkn jari telunjuk anda sekeliling vagina.
√ Cari sehingga anda jumpa bendasing seperti lendir yang bergumpal,atau pasir.. sila keluarkan sehabisnya
√ Anda tidak akan dapat pastikan ia bersih dengan sekali sesi sahaja (lenguh lacangkung lama2). Ulangi proses ini setiap kali mandi sehingga anda yakin betul2 bersih.
√ Sangat digalakkan anda untuk anda menggunakan Feminine wash SusukDara ketika melalukan proses ini.

PERINGATAN/PESANAN;

★Bagi anda yang normal, anda boleh mengulangi JAMU PENGANTIN DARA ini bagi setiap 3 bln sebagai tujuan servis/pembersihan
★Jika anda bermasalah, boleh ulangi dengan lebih kerap, misalnya sebulan sekali sehingga anda berpuas hati dan sihat.

Nota Tambahan:
★Tahukah anda dalam vagina kita keadaannya berlapis2.. terdapat leher rahim dan juga terdapat tombol bulat dipanggil serviks. Anda juga dapat merasa satu lubang ditengahnya yg dikenali sebagai OS serviks.
★Kita dapat rasa lubang ini jari. Mengikut kata Pn Hanni, pengasas semakin kecil saiz lubang ini bermakna ia sihat. 

Saturday, April 12, 2014

Feminine wash RM48

Bila guna feminine wash ni,u olls jgn trkejut tau kalo tetiba kputihan meleleh kluar,sbb wawash nih mmg power..bole bantu prob keputihan korg jugak..yg kluar pun ade yg clour hijau2,kuning2 gitu..truskan pggunaan,keputihan tu akn hilang sbb wawash ni berubat..xrugi u olls bayar rm48 utk wawash nih tau..
Feminine Wash RM 48

Bau nya wangi, dingin dan menyegarkan. Ianya feminine berubat yang sesuai untuk keputihan.
Sesetengah org yg ada alergik bila berpeluh celah peha dan gatal2 amat sesuai menggunakannya. Pada permulaan penggunaan akan rasa sedikit pedih dan kemudian pedih tu akan hilang.
Feminine wash tidak seperti produk lain yang hanya sekadar wangi tetapi tidan berubat dan mencegah keputihan.

Kandungan: herba arab, cengkih, extrak sireh dan manjakani.

Friday, April 11, 2014

Coklat love habibi RM 48

Coklat love habibi JSD tidak mgandungi bahan-bahan herba untuk merapatkan faraj,
tiada bahan untuk kesihatan rahim .



Coklat love habibi mengandungi herba-herba yang terdiri daripada
Coklat Love Habibi JSD dirumus khas untuk
 
  • menaikkan ghairah seksual untuk lelaki dan wanita. 
  • melancarkan peredaran darah
  • membuang angin dalam badan
  • memudahkan sistem pembuangan kecil dan besar
  • menghilangkan sakit-sakit badan,
  • lenguh2 badan
  • mengurangkan keletihan bekerja.
 
Cara makan Coklat Love Habibi JSD
Cubit sedikit dan gentelkan.
Kunyah dan  minum air.
Disarankan ambil ketika sarapan n makan malam.
 
Boleh juga diganti sebagai kudap kudap.
Digalakkan jauhkan diri dari minum ais ( angin), 
Air kelapa ( tawar ubat n herba), alkohol (panas), durian ( panas)
 
 
Testimoni Coklat Love Habibi JSD
 


 
 
 
 

Thursday, April 10, 2014

JAMU JALINAN CINTA RM 48





JAMU JALINAN CINTA..♥(jamu bersalin)
HARGA: RM 48.00 / 40 biji - 1 botol


Ramuan Jamu Jalinan Cinta @ JJS sangat bagus untuk pulihkan dalaman wanita yg baru bersalin... Jamu Jalinan Cinta ini akan menkgluarkan darah-darah yang tak elok dalam badan, semasa bersalin darah nifas keluar. Semua darah kotor dibuang.. mkn Jamu Jalinan Cinta ini akan menghasilkan darah baru. Khasiat dari herba Jamu Jalinan Cinta yg mengeluarkan darah baru yg lebih sihat... pastu pakai param..skrub kulit mati keluar. Kulit baru mulus mcm baby..tu sbb perempuan kalau bersalin / berpantang dengan betul dia jadi lagi cantik dr sebelum ni.. dlm Jamu Jalinan Cinta ada herba lempoyang, kunyit putih yg akan mematikan kuman2 kudis atau bisul atau kanser. Untuk pengetahuan anda, Jamu Jalinan Cinta mengandungi 43jenis ramuan herba temasuk rempah ratus yang buang angin dan melancarkan darah..juga menyembuhkan luka2, bisul, kudis, kayap, nanah tetapi ingat ye.. yg menyusukan baby....jgn sampai baby panas dalaman.

Lagi satu JJC ni bukan hanya utk org lepas bersalin sahaja....boleh dimakan oleh setiap wanita & anak dara yang mengalami masalah jerawat kritikal.....

KHASIAT:-
- tidak bersifat utk merapatkan faraj.
tetapi
- mengeluarkan darah2 kotor dalam badan sprt darah nifas,
- membuang angin dari dalam badan
- bersifat melancarkan peredaran darah,
- membanyakkan air susu,
- mencepatkan luka2 kering dan sembuh
- mematikan kuman-kuman dan unsur-unsur penyebab kanser
- menyembuhkan luka2, kudis/bisul, jerawat, kayap, dan nanah


KANDUNGAN RAMUAN:-
- madu,
- belut,
- ikan haruan, dan
- rempah ratus wanita seperti
manjakani,
kacip fatimah,
lempoyang,
kunyit putih dll...
mengandungi 43 jenis ramuan


CARA PEMAKANAN:-
2 biji selepas sarapan dan 2 biji
malam selepas makan malam (6ptg)

PERHATIAN:-
jika bayi menyusu badan… jika terdapat gumpalan taik mata pada baby
-  ibu dinasihatkan berhenti dahulu dari terus memakan jamu tersebut kerana baby panas.
- baby hendaklah dinaturalkan kembali dgn air suam atau air kosong.
- JJC ni bukan hanya utk org lepas bersalin sahaja...
- JJC juga boleh dimakan oleh setiap wanita & anak dara utk menaikkan seri wajah...
- JJC juga boleh dimakan oleh anak dara tetapi tidak digalakkan kecuali anak dara yg mempunyai masalah seperti jerawat yang kritikal, parut diwajah/kulit badan, mengalami luka dalaman...
I
ni kerana JAMU JALINAN CINTA
dirumus khas dengan ramuan ikan haruan dan gamat dimana ia mampu melicinkan kulit dan menggebukan serta menghapuskan jerawat.

INFO TAMBAHAN:-
Q: Hari keberapa dalam pantang boleh start makan JJC ni?
A: 1 minggu pertama habiskan antibiotik hospital tetapi disebabkan selalunya lepas bersalin
sehari ke dua hari wanita bersalin akan diserang sejuk2.. sudah boleh seperti yang disarankan dgn bezakan waktu makan ubat dan jamu jarakkan 2 jam. sewaktu baby kuning minta relax dulu jika menyusukan bayi. jika tak menyususkan bayi boleh makan seperti biasa.
Q: Sebotol Kapsul ni cukup utk berapa lama?
A: 1 botol mengandungi 40 biji dgn harga RM 48.00

Q: Nak kene makan berapa botol? dan nak makan berapa lama?
A: Maknanya sebotol utk 10 hari shj..kena ada bekalan 3@4 bottol utk dlm pantang kan.


Q: Habis pantang bole trus makan JAD ke?
A: Boleh kerana tiada pertembungan herba yang banyak dan kandungan manjakani dan kacip fatimah didalam ramuan jamu bersalin tidak tinggi. maka boleh sambung dgn JAD…mksudnya keguguran pun blh makan teruskan sbb xde nk menyusukan baby.

BERMINAT BOLEH SMS OR WHATSAPP
SASLINA 012 2671716

Wednesday, April 9, 2014

Jamu Aku Dara JSD

Jamu Aku Dara JSD
(rahsia faraj ketat persis anak dara)
RM 48 - 40 biji 



- Jamu Aku Dara kena makan 2 kapsul pagi & 2 kapsul malam
* merawat keputihan
* merawat sengugut
* mengurangkan air dan lendir
* memecahkan lemak
* merapatkan
* melancarkan peredaran darah

* melancarkan putaran haid
* memberi tenaga / hyperaktif / mengurangkan penat badan
* buang angin
* meningkatkan nafsu syahwat wanita


> FUNGSI RAWATAN RAHIM DARI DALAM SECARA SEMULAJADI
- MENGECUTKAN RAHIM
- MENGECUTKAN BATU MEROYAN
- MENEGANGKAN PAYUDARA
- MENEGANGKAN PUNGGUNG


Khas utk wanita berumahtangga dan anak dara..

anak dara yang ni je boleh makan tau..



Set wanita berkahwin- RM 242

Jamu Aku Dara 1 botol
Masker Vagina 1 unit
Intim Gel 1 botol
Feminine Wash 1 botol 


Set wanita belum kahwin-  RM 121

Jamu Aku Dara 1 botol
Masker Vagina 1 unit
Miss V Feminin Wash 1 botol

anda boleh pilih sama ada nak pakej di atas @ ambil sikit2 ;)

berminat boleh sms or whatsapp..
sas 012 2671716

berminat b

Monday, April 7, 2014

MAGIC BODY SLIM SOAP @ RM 36

Testimoni jamu susuk dara
Testimoni jamu susuk dara – magic body slim soap

TESTIMONI IKHLAS DARIPADA SEORANG STOKIS JSD

Mase sy pregnant anak ke 3, dgn keadaan perut yg semakin membesar, dgn sibuk jage 2 org anak tgh lasak, nk duk dlm bilik mandi lame2 mmg x dpt la. nk manje2kn bdn sental mane yg patut kononnye, mmg tgl mimpi la jwbnye. Itu la hakikat bile jage ank2 sendiri. Mase tersangat la terhad.

Makanye, sy gune magic body slim soap spjg sy mengandung smp la sy bersalin. bestnye sabun ni sbb permukaan die yg kasar, mmg sgt membantu tuk menyental bdn buang sel2 kulit mati termasuk la daki2 yg ade. ape yg lg best, lps bersalin, xde pembentukan strech mark yg baru. Padahal mengandung anak ke 3 ni perut lg besar dr yg mengandung sblm2 ni. parut csear mase brsalin anak sulung pun makin licin. Kalo x dulu, parut kt tpt csear tu mesti berbonjol2. trsgt la buruk bile tgk. strech mark yg lame2 pun makin berkurangan.

Selalu lps bersalin, perut akan mengelebeh dgn kesan tompok2 hitam yg x sekate akibat rengangan kulit mase mengadung. Tp, bile sental je dgn sabun ni setiap kali mase mandi, bestnye 2,3 bln lps bersalin, perut dh kembali tegang. kesan2 hitam pun dh hilang. kalo dulu, mkn mase smp 6 bln juge nk hilangkn kesan hitam tu n nk tegangkn blk perut yg mengelebeh. Tp dgn magic body slim soap ni, sumenye lg mudah dan cpt.

Kesan penggunaan berpjgn, tpt2 gelap yg trselindung tu sume dh cerah bertona2 cerahnye dr dulu. hihiii. insya allah akn same color dgn bhgn kulit yg lain. Bile gune sabun ni, bdn rase bersih sgt2. Sy gune n sy amalkn. Dan ini testimoni sy sendiri selame sy mengamalkn penggunaan magic body slim soap ni berterusan.

berminat blh sms or whatsapp
SAS 012-2671716

PANTANG LARANG JSD

Buat pelanggan yang dihormati, berikut adalah pantang larang yang anda perlu tahu sebelum mengambil mana-mana produk Jamu Susuk Dara. Setiap pantang larang dibawah adalah bukan semata-mata dibuat-buat tetapi ini adalah untuk mengelakkan sebarang komplikasi yang berlaku. Jadi anda perlulah mengambil perhatian secara serius bukannya sambil lewa ya. 1. sebarang JAMU-JAMU atau sebarang ubatan yang mengandungi HERBA TIDAK BOLEH DICAMPUR DENGAN PRODUK JSD (tidak kira lah apa pun jenamanya) ( perlu BERHENTI selama 1 BULAN tak kira sebelum pakai jsd atau selepas pakai jsd ya) 2. sebarang UBAT yang TIADA KANDUNGAN HERBA (seperti supplement, pil perancang dan ubatan hospital), anda boleh JARAKKAN 2 JAM sebelum makan mana-mana produk jsd. 3. segala jenis produk PELANGSINGAN badan tidak kira lah dalam bentuk cecair, kapsul ataupun serbuk dan tidak kira apa pun perasanya, susu, coklat, buah-buahan. Senang cerita, apa-apa sahaja yang berkaitan dengan tujuan untuk pelangsingan badan TIDAK DIBENARKAN UNTUK DICAMPUR DENGAN MANA2 PRODUK JSD... 4. sekiranyer anda ada mengambil mana-mana pil kurus,jamu-jamu lain dan mana-mana produk yang BERASASKAN HERBA, tidak kira apa tujuannya. Hendaklah DIHABISKAN atau MENGHENTIKAN pengambilannya selama SEBULAN sebelum mengambil produk-produk jsd atau selepas mengambil produk jsd. Ini untuk memastikan badan anda betul-betul bebas daripada apa-apa bahan yang boleh menyebabkan komplikasi jika mengambil jsd. 5. Bagi ibu-ibu yang menyusu badan di galakan untuk mengambil produk jsd, sekurang-kurangnya apabila bayi anda berumur 6 bulan ke atas. Tetapi bergantung kepada keadaan bayi anda. Jika bayi anda kuat, ianya tidak menjadi satu masalah (ramai pengedar dan agen kita yang menyusukan anak sepenuhnya, lepas pantang sudah mengambil jsd.. Alhamdulillah..semakin ok, susu pun banyak....) 6. Bagi wanita yang memakai IUD, hanya pengguna yang telah memakai iud LEBIH SETAHUN dan ke atas sahaja boleh menggunakan JAMU PENGANTIN DARA - JPD 7. Yang paling penting semasa mengambil jsd ini, anda hendaklah BERPANTANG terutamanya dari segi pemakanan. MAKANAN yang mengandungi UNSUR PANAS seperti durian, tapai, madu itu amatlah perlu dijauhi. MAKANAN SEJUK seperti ais krim, puding dan seangkatannya iaitu apa sahaja yang keluar dari peti sejuk jangan lah minum atau makan terus. Elakkan MINUM AIR KELAPA kerana ianya meneutralkan apa jua jenis ubat. 8. setiap arahan dan aturan perlu di ikut, baca dan fahamkan, kalau tidak faham boleh rujuk, kami sedia membantu. Sekiranya anda berdegil, kami di keluarga jsd tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang komplikasi... Mohon kerjasama .....