JSD

JSD

Thursday, April 24, 2014

Magic Clear Sinus Soap RM28.90

Displaying PhotoGrid_1397824648570.jpg

Kebaikan:
~ Menghilangkan hama resdung dan mencegah hidung tersumbat.
~ Mengurangkan kegatalan pada mata dan muka.
~ Menghilangkan jerawat, bintik-bintik hitam dan parut nipis dimuka dengan membunuh bakteria yang menjadi punca jerawat halus dan jerawat batu.
~ Membantu dan mencerah, melembut serta menyegarkan kulit muka.

Cara Penggunaan:
Buih dan gosokkan dengan lembut ke seluruh muka dan badan kemudian bilas sehingga bersih.

Sesuai untuk semua jenis kulit terutama yang bermasalah.

COKLAT LOVE HABIBI RM48


Apa yang ada dalam CLH ni ye???? Meh kita tengok>>>

Coklat love habibi tidak mgandungi bahan2 herba utk merapatkan faraj, tiada bhn utk kesihatan rahim. TETAPI Coklat love habibi Mengandungi herba2 yg terdiri daripada lada pahit, tongkat ali hitam, mata pelanduk, mahkota dewa, belut, sarsi, madu dll herba lain. 

Displaying PhotoGrid_1397824586821.jpg


Sapa yang makan COKLAT LOVE HABIBI (CLH) ni akan merasa
tindak bls sedemikian :
* Kerap Sendawa buang angin
* Mlawaskn pmbuangan, kalau perut buncit tu kerap mmbuang akan mengempiskan perut anda
* Kerap kencing buang toksin dlm badan
* Mana kurang bernafsu tu jgn tekejut asik nak saja
* Melancarkan sistem perjalanan darah dalam badan
* Melancarkan haid
* menghilangkan senggugut..
* meningkatkan stamina
* memanaskan badan xde la sejuk je rasa
* mengeluarkan peluh2 baru bertenaga
* membuang toksin dlm badan
* menstabilkan mood / hormone dan sebagainye

sesiapa saja boleh mkn CLH ni
~lelaki/wanita
~anak gadis/bujang
~yg dah kawin/blm kawin
~tua/muda
~ibu menyusu/wanita lepas bersalin
amat2 digalakkan

Digalakkan jauhkan diri dari minum ais 
(
Angin),
Air kelapa ( tawar ubat n herba),
alkohol (panas), durian ( panas)
kalau rasa2 senak ulu hati..toksah 
cari ENO lagi dah..
makan je ni..sendawa, kentut, muntah
pon boleh..pastu lapang perut :-)

 

Nota:
Tempat simpanan yg paling sesuai: 
♥ Simpan dalam keadaan SUHU BILIK.

NOTA!!! JANGAN SIMPAN DALAM PETI AIS.

Wednesday, April 23, 2014

INTIM GEL RM56 - HOT ITEM




Untuk masalah KEKERINGAN.
♥ Berfungsi untuk menyuburkan dinding rahim
♥ Meningkatkan sensitiviti farah dan lain-lain.
♥ Berfungsi membantu mengembalikan intimasi / ghairah wanita.

Herba akan mengaktifkan sel-sel sensitif faraj seterusnya meningkatkan ghairah terutamanya di bahagian 'clitoris' supaya lebih berghairah.


Apa lagi keistimewaan INTIM GEL (IG) ini????
ianya berubat utk mematikan kuman - kuman didalam faraj yang penyebab kepada keputihan.

Siapa yang perlu menggunakan intim gel ini?

~ wanita - wanita yang sibuk bekerja yang kurang tahu tentang penjagaan alat sulit
~ wanita - wanita yang kurang bernafsu utk menikmati hubungan seks bersama suami.

Situasi bila paling sesuai utk menggunakan intim gel ini???
~ boleh dijadikan sebagai gel penjagaan harian utk kebersihan dalaman faraj selepas dibersihkan oleh Jamu Susuk Pengantin Dara.


Jika anda Menggunakan Intim Gel Susuk Dara pertama kali:

1- faraj anda akan terasa sejuk. selepas 1 ke 2 jam anda akan terasa seperti lecak dan banjir air keluar dari lubang faraj.

2- akan terasa seperti tidak selesa kerana air dari dalam faraj akan turun dengan sendirinya.

3- bersihkan faraj anda. sapukan n masukkan kembali gel intim kedalam faraj anda.

4- jika anda mempunyai keputihan atau kekotoran akan berlaku tindak balas seperti gatal2.

5- selang hari kedua atau ketiga..
faraj anda TIDAK AKAN TERASA SEPERTI BERAIR.

6- penggunaan yang kerap ANDA AKAN TERASA SELESA SEBAB COOL DAN KERING, SEMPIT DAN SANGAT2 RASA SELESA


Nota*** Bagi penggunaan sebelum 'bersama'sila guna sekurang2nya 30 minit sebelum bersama ye ;)

Tuesday, April 22, 2014

FEMININE WASH RM 48

Displaying PhotoGrid_1397824762225.jpg


Ramuan – Herba arab, cengkih, ektrak sireh dan manjakani
Fungsi
·         Merawat Keputihan.
·         Membunuh kuman dan fungus punca bau.
·         Merawat kegatalan.
·         Memberi keselesaan dan nyaman di bahagian intim terutama bagi mereka yang kerap berpeluh.


Siapa Yang Memerlukannya
·         Wanita dan kanak-kanak.
·         Wanita dalam pantang.
·         Wanita yang mengalami masalah keputihan, gatal-gatal dan berbau pada vigina.
·         Wanita kerap berpeluh dicelah kangkang
·         Penggunaan harian untuk elak jangkitan kuman dan bau yang kurang menyenangkan.

Bagaimana Pencuci Ini Bertindak
Dengan pH yang paling lembut, tanpa pewangi kimia. Tulen dari cengkih, sireh dan manjakani. Selain harum ia berfungsi mencegah fungus, antimiceob (bacteria) mencegah bau busuk dan tidak mengeringkan miss V kerana essential oil original cengkih dan sireh.

Kesan Positif Penggunaan
·         Sekiranya dalam pantang, darah keluar lebih banyak masa nifas. Dengan cucian feminine wash yang kerap akan menghidarkan dari rasa gatal dan bau yang kurang menyenangkan.
·         Terasa dingin dan menyegarkan. Bau enak yang kuat kerana menggunakan rempah ratus arab.

berminat blh sms or whatsapp

SASLINA 012-2671716

Monday, April 21, 2014

Jamu Aku Dara RM48

Jamu Aku Dara rm48


Displaying PhotoGrid_1397828039306.jpg
Ramuan –Manjakani, akar serapat, belimbing bukit, garam supit, nenas bukit, kacip Fatimah, Bunga Pakma, rempah ratus, halia putih dan halia bara.

Cara Penggunaan
·         Bagi masalah yang serius – 2 biji pagi dan 2 biji malam (1 botol untuk 10 hari)
·         Masalah biasa – 2 biji sehari selepas makan. (1 botol untuk 20hari)
·         Maintain untuk penjagaan harian – 1 biji sehari (1 botol untuk 40 hari)

Siapa Yang Sesuai Untuk Menggunakannya?
·         Wanita muda atau tua.
·         Wanita yang farajnya tenganga berlendir dan berair.
·         Wanita yang alami keputihan.
·         Wanita yang kerap jimak dan suami melepaskan air mani dalam faraj dengan kerap.
·         Wanita lepas bersalin.
·         Wanita faraj berbau.
·         Wanita yang kerap minum air batu. (dengan niat nak berhenti)
·         Wanta yang belum kahwin.
·         Wanita yang datang bulan tak teratur.
·         Wanita yang kuat bekerja.
·         Wanita yang rasa becak atau basah dalam faraj.
·         Wanita yang bentan kena sejuk – sejuk menggigil.
·         Wanita yang pusingan haid tidak normal.
·         Wanita mengandung tetapi datang bulan.
·         Wanita yang payudara kendur.
·         Wanita yang punggung jatuh.

Mengapa Wanita Perlukan Produk ini?
·         Rempah yang dimakan akan mengecutkan rahim.
·          JAD akan mengecutkan faraj secara perlahan-lahan.
·      Rempah berfungsi memanaskan rahim. Darah atau lendir beku akan mencairkannya dari mulut rahim dan jatuh kedalam faraj. Secara perlahan-lahan akan keluar melalui faraj.
·         Penggunaan berterusan akan membuatkan rahim jadi sihat.
·         Berhenti makan JAD ketika haid jika rahim sudah sehat dan faraj bersih.
·         Makan JAD ketika haid bagi mereka yang mengalami segugut.
·         Makan JAD ketika haid bagi mereka yang tidak normal pusingan haid.
·         Makan JAD ketika haid bagi mereka yang jarang-jarang datang bulan.

Tindakbalas Positif Pada Pengguna
·         Dalam tempoh lebih dari 2 hari faraj akan terasa becak.
·         Lendir akan mula keluar. Bergantung pada situasi pengguna dari warna pekat keperangan, perang tua bercampur darah, kehijauan, kekuningan, keputihan sehingga lendir tiada warna dan air tiada warna.
·         Terasa denyutan di ari-ari atau rahim.
·         Terasa denyutan di Faraj.
·         Terasa hangat dalam faraj.
·         Dinding kanan dan kiri faraj bertembung secara perlahan-lahan.
·         Seluar dalam bewarna kuning atau hijau atau basah tetapi bukan air kencing.
·         Bila penggunaan berterusan, semua kesan-kesan diatas hilang.
·         Payu dara dan punggung pejal kesukaan suami.

Situasi Pasangan (Suami Pengguna)
·         Terasa sempit, lembab dan hangat dalam faraj.
·         Memerlukan fore yang panjang untuk hasilkan air mazi.
·         Mengalami kegelian zakar yang maksima diseluruh bahagian.

Kelebihan Produk Ini
·         Wanita akan menjimatkan tenaga untuk kemutan kerana sudah ketat dan mantap.
·         Payudara kendur akan tegang dan montok.
·         Punggung menggeleber dan jatuh akan tegang dan naik.

Tindakbalas Negatif
Tidak sesuai untuk wanita yang tidak bermasalah, kerana faraj akan ketat, kesat dan mempercepatkan monopos.

Dilarang Keras Untuk Wanita
·         Wanita yang minum arak.
·         Wanita yang telah monopos.
·         Wanita yang faraj kering ketika melakukan jimak (lebih sesuai guna intim gel)
·         Wanita mengandung.
·         Wanita yang suka minum air batu dan tanpa niat untuk berhenti.

BERMINAT JOM PM ME OR WHATSAPP ME LAJU2
SAS 012-2671716

Sunday, April 20, 2014

Set Resdung


3 produk Set Resdung Asas

Displaying PhotoGrid_1397803136764.jpg




Magic Clear Sinus Soap RM 28.90
Adakah Anda ada tanda- tanda seperti berikut?


· Hidung tersumbat dan berbau busuk?
·Gatal-gatal di kawasan muka, telinga, mata dan hidung?
·Hidung kerap berair walaupun tidak selsema?
· Kerap bersin terutama di waktu pagi?
·Rasa berat muka atau sakit terutama di kawasan antara mata?
·Sakit tekak sacara berpanjangan serta berulang?
·Mengalami demam atau rasa tidak sedap badan secara berpanjangan?
· Kerap sakit kepala atau migraine?

Tanda-tanda diatas muncul secara berulang terutama di waktu pagi, cuaca sejuk, tempat berhabuk, selepas mengambil makanan laut, belacan, budu, cencalok dan sebagainya.

Sekiranya anda mempunyai tanda-tanda tersebut, kebarangkalian anda mempunyai penyakit resdung dan jika dibiar belarutan, masalah resdung boleh menyebabkan kecacatan.
Sehingga memerlukan rawatan pembedahan yang mana kosnya lebih tinggi.
Kepada anda yang mengalami tanda resdung seperti di atas, cepat-cepatlah bertindak sebelum penyakit resdung anda menjadi lebih kronik.

Oleh itu bertindaklah segera, cegah sebelum parah. dapatkan rawatan anda sekarang.
Di Jsd kami ada produk boleh merawatnya…..

Kebaikan:
~ Menghilangkan hama resdung dan mencegah hidung tersumbat.
~ Mengurangkan kegatalan pada mata dan muka.
~ Menghilangkan jerawat, bintik-bintik hitam dan parut nipis dimuka dengan membunuh bakteria yang menjadi punca jerawat halus dan jerawat batu.
~ Membantu dan mencerah, melembut serta menyegarkan kulit muka.

Cara Penggunaan:
Buih dan gosokkan dengan lembut ke seluruh muka dan badan kemudian bilas sehingga bersih.Sesuai untuk semua jenis kulit terutama yang bermasalah.

Bedak Seri Cahaya Jamu Susuk Dara  a.k.a BSC (RM36/Seketul)
Fungsi:
1- Menghilangkan bintik hitam dan parut jerawat.
2- Menghilangkan resdung dan gatal-gatal di bahagian muka, hidung.
3- Merawat masalah hidung berbau busuk, mata berair dan jerawat kasar.
4- Melicinkan kulit muka.
5- Juga boleh digunakan untuk masalah ruam dan kayap.
Cara penggunaan : Goncang dan sapu pada bahagian yang diperlukan sekerap yang mungkin (seperti memakai bedak sejuk)


JAMU SERI CAHAYA a.k.a JSC (RM48/40bj)
KHAS UNTUK MEREKA YG MENGALAMI MASALAH RESDUNG
- makan jamu seri cahaya. 2 biji pagi. 2 biji malam.

KESAN: akan mempercepatkan semua jerawat keluar dan cepat matang. Bila jerawat pecah keluarkan semua darah kotor dari liang pori tersebut. Akan seselma atau berkahak. Pastikan anda buang sehingga hingus dan kahak bertali coklat atau warna gelap. Proses ini akn berlaku lebih kurang 2 minggu ke 1 bulan.

Jadikan amalan. Boleh ambil jamu seri cahaya sebelom makan seafood dan selepas makan seafood. Dapat mengurangkan gatal hama dimuka. Jerawat cepat tumbuh dan cepat masak. Darah kotor dari liang roma jerawat akn keluar pekat dan gelap.

Petua: Jangan mkn makanan berminyak. Kurangkan mkn laut.


Utk Kesan ubat: Jangan minum ais. Jangan minum air kelapa. Jangan ambil apa-apa jenis dadah atau alkohol. Amalkan In Shaa Allah Anda akan bebas resdung dan gatal-gatal.


Saturday, April 19, 2014

DELIMALICIOUS WHITE RM100 (BUT 2PACK @RM150)


Collagen JSD berwajah baru!!!...

SERTA TELAH DIUPGRADE sikit utk jd lebih sedap n effect slimming dgn lebih kuat iaitu nenas. delima of kos utk mcantikkan kulit ~~ 

COLLAGEN DELIMALICIOUS WHITE with ASTAXANTHIN RM100/12SACHET.

~merawat/memutih/meremajakan kulit~memulihkan kulit kusam~mengecutkan jerawat~kulit berseri dan gebu~merawat dalaman~mengecutkan rahim~power~ketat~montok~bagus untuk sendi~lingkaran gelap bawah mata~liang pori terbuka~

Suplemen kolagen susukdara bukan semata2 kolagen dan astaxhantin yg kaya dgn Vit-C tetapi mempunyai campuran herba manjakani, kacip fatimah dan habatus sauda. Disamping kita semua ingin kelihatan cantik, kulit menjadi putih dan cerah, bebas kusam dan jeragat, gebu, mulus, anggun dan remaja. Suplemen kolagen susuk dara juga berfungsi mengetatkan dalaman, menguatkan cengkaman otot vagina, mencegah keputihan, mengencangkan payudara, menguatkan otot sendi dan melewatkan proses penuaan.

COLLAGEN HERBALICIOUS WHITE juga berfungsi memperbaiki struktur kulit supaya cerah dan putih, menutup liang pori, menghilangkan kedutan dan lingkaran gelap bawah mata serta menyihatkan kuku dan rambut. Kandungan herbanya pula berfungsi memantapkan bahagian intim wanita supaya montok, ketat dn padat. 

UNTUK : LELAKI & WANITA / TAK KIRA UMUR

KECUALI YG SEDANG MENGANDUNG (amaran keras)

CARA MAKAN: 1 SACHET SEBELUM TIDO/ UNTUK KESAN MAKSIMA 2SACHET SBLM TIDO.Siap utk terus di makan. Tidak perlu di bancuh dengan air. 

RM100/12SACHET

JAMU PENGANTIN DARA

JAMU PENGANTIN DARA 
Ada 10 biji rm 65
berwarna cerah 

Displaying PhotoGrid_1397824794439.jpg

Ramuan herba: manjakani, akar serapat, belimbing bukit dan garam supit, bunga pakma, kacip Fatimah dan herba – herba rahsia lain.

cara penggunaan: 2 biji masuk dalam faraj. 4 biji makan. 2 biji setiap hari selama 2 hari.

SIAPAKAH YANG SESUAI UNTUK MENGGUNAKAN?
1- Wanita yang belom monopos.
2- Wanita yang faraj ternganga berlendir dan berair
3- Wanita yang mengalami keputihan kronik sehingga berbau
4- Wanita yang mengalami kemaluan berbau
5- Wanita yang seluar dalamnya basah akibat air dari faraj bukan kencing
6- Gadis yang tiada perawan untuk menipu Malam pertama.
7- Wanita yang Rahim kembang lepas bersalin
8- Wanita Rahim kembang selepas period
9- Wanita Rahim kembang yang tidak datang bulan
10- Wanita yang kerap jimak dan suami melepaskan air mani dalam faraj dengan kerap

Mengapa mereka perlukan produk ini?
1- Rempah di dalam faraj akan meresap semua jenis air dan lendir
2- Rempah di dalam faraj akan menyedut semua jenis air termasuk didalam Rahim sehingga Rahim mengecut.
3- Ketika rempah sedang bekerja Rahim akan mengecut dan akan mengeluarkan segala jenis cecair dan akan turun kemulut Rahim dan jatuh kedalam faraj. Rempah tersebut menyerapnya.
4- Ketika rempah di dalam faraj ketika melakukan jimak. Rempah tersebut akan menyedut air dari zakar sehingga menpercepatkan air mani keluar.
5- Rempah didalam faraj akan mengakibatkan faraj mengecut keseluruhannya.
6- Rempah herba yang di makan akan berfungsi mengecutkan Rahim dan faraj. Rempah bertindak seperti memeras Rahim untuk mengeluarkan air dari dalam Rahim.

Tindakan balas herba POSITIF kepada pengguna:
1- Dalam tempoh 1 jam lubang faraj tertutup.
2- Dalam proses 24 jam terasa berdenyut – denyut di ari – ari / atas V / dalam Rahim.
3- Terasa kering di faraj
4- Berdenyut – denyut di bahagian kanan atau kiri ari – ari.

Situasi Pengguna ketika menggunakan produk ini:
1- Faraj menjadi terlalu sempit dan kering.
2- Terasa Rahim kecil dan kecut
3- Daya kemutan 300% rapat dan sempit di bahagian faraj

Situasi Pasangan ( suami pengguna) :
1- Terasa sempit, padat dan susah nak masuk kerana laluan faraj tertutup
2- Memerlukan foreplay yang panjang untuk menghasilkan air mazi atau pelincir semulajadi.
3- Mengalami kegelian zakar maksima diseluruh bahagian.
4- Terasa zakar seperti disedut membuatkan air mani keluar dengan cepat

Kelebihan Penggunaan produk ini:
1- Wanita yang menggunakan ini akan menjimatkan tenaga untuk kemutan
2- Mampu menipu situasi dara


Tindak balas herba NEGATIF kepada pengguna:
~ Jika salah penggunaan digunakan oleh wanita tidak bermasalah seperti dinyatakan diatas akan terjadi terlalu sakit di bahagian faraj. Berdarah dan pedih.

Dilarang keras untuk:
1- Wanita yang masih belom melakukan hubungan kelamin atau anak dara atau masih dara
2- Wanita yang telah monopos
3- Wanita yang faraj kering ( ketika melakukan hubungan kelamin memerlukan bantuan pelincir)

CARA PENGGUNAAN JAMU PENGANTIN DARA (KAEDAH KOREK)

HASIL DARI JPD:

☆Harus diingatkan bahawa..hasil dari berJPD ini adalah tidak sama bagi setiap pengguna. 
☆Adakalanya, selepas 72jamyang keluar cuma cebisan2 coklat seperti tembakau dgn se...ruknya yang kembang. ☆Berkemungkinan sepanjang tempoh 72 jam itu,kotoran telah keluar/jatuh ketika anda membuang air kecil
☆Ada juga yang turut keluar bersama penis suami jika bersama selepas 24 jam
☆Namun begitu ada pula yang keluar ketulan2 seperti lendir darah, malah ada yang seperti darah beku.
☆Di INGATkan supaya anda mengulangi proses korek utk pastikan ia benar2 bersih.

KAEDAH KOREK/KELUARKAN KEMBALI

√ Pastikan kuku anda pendek& bersih, cuci tangan terlebih dahulu, sila buang air kecil terelbih dahulu supaya xmenganggu proses nnti.
√ Dalam keadaan mencangkung basuh miss V dengan Feminine Wash, semasa anda basuh itu cuba masukkan jari telunjuk dalam vagina (xperlu takut ye). Tarik nafas dalam masa mula nak masukkan jari. Lepas nafas dan mula gerakkn jari telunjuk anda sekeliling vagina.
√ Cari sehingga anda jumpa bendasing seperti lendir yang bergumpal,atau pasir.. sila keluarkan sehabisnya
√ Anda tidak akan dapat pastikan ia bersih dengan sekali sesi sahaja (lenguh lacangkung lama2). Ulangi proses ini setiap kali mandi sehingga anda yakin betul2 bersih.
√ Sangat digalakkan anda untuk anda menggunakan Feminine wash SusukDara ketika melalukan proses ini.

PERINGATAN/PESANAN;

★Bagi anda yang normal, anda boleh mengulangi JAMU PENGANTIN DARA ini bagi setiap 3 bln sebagai tujuan servis/pembersihan
★Jika anda bermasalah, boleh ulangi dengan lebih kerap, misalnya sebulan sekali sehingga anda berpuas hati dan sihat.

Nota Tambahan:
★Tahukah anda dalam vagina kita keadaannya berlapis2.. terdapat leher rahim dan juga terdapat tombol bulat dipanggil serviks. Anda juga dapat merasa satu lubang ditengahnya yg dikenali sebagai OS serviks.
★Kita dapat rasa lubang ini jari. Mengikut kata Pn Hanni, pengasas semakin kecil saiz lubang ini bermakna ia sihat. 

PANTANG LARANG JSD

Buat pelanggan yang dihormati, berikut adalah pantang larang yang anda perlu tahu sebelum mengambil mana-mana produk Jamu Susuk Dara. Setiap pantang larang dibawah adalah bukan semata-mata dibuat-buat tetapi ini adalah untuk mengelakkan sebarang komplikasi yang berlaku. Jadi anda perlulah mengambil perhatian secara serius bukannya sambil lewa ya. 1. sebarang JAMU-JAMU atau sebarang ubatan yang mengandungi HERBA TIDAK BOLEH DICAMPUR DENGAN PRODUK JSD (tidak kira lah apa pun jenamanya) ( perlu BERHENTI selama 1 BULAN tak kira sebelum pakai jsd atau selepas pakai jsd ya) 2. sebarang UBAT yang TIADA KANDUNGAN HERBA (seperti supplement, pil perancang dan ubatan hospital), anda boleh JARAKKAN 2 JAM sebelum makan mana-mana produk jsd. 3. segala jenis produk PELANGSINGAN badan tidak kira lah dalam bentuk cecair, kapsul ataupun serbuk dan tidak kira apa pun perasanya, susu, coklat, buah-buahan. Senang cerita, apa-apa sahaja yang berkaitan dengan tujuan untuk pelangsingan badan TIDAK DIBENARKAN UNTUK DICAMPUR DENGAN MANA2 PRODUK JSD... 4. sekiranyer anda ada mengambil mana-mana pil kurus,jamu-jamu lain dan mana-mana produk yang BERASASKAN HERBA, tidak kira apa tujuannya. Hendaklah DIHABISKAN atau MENGHENTIKAN pengambilannya selama SEBULAN sebelum mengambil produk-produk jsd atau selepas mengambil produk jsd. Ini untuk memastikan badan anda betul-betul bebas daripada apa-apa bahan yang boleh menyebabkan komplikasi jika mengambil jsd. 5. Bagi ibu-ibu yang menyusu badan di galakan untuk mengambil produk jsd, sekurang-kurangnya apabila bayi anda berumur 6 bulan ke atas. Tetapi bergantung kepada keadaan bayi anda. Jika bayi anda kuat, ianya tidak menjadi satu masalah (ramai pengedar dan agen kita yang menyusukan anak sepenuhnya, lepas pantang sudah mengambil jsd.. Alhamdulillah..semakin ok, susu pun banyak....) 6. Bagi wanita yang memakai IUD, hanya pengguna yang telah memakai iud LEBIH SETAHUN dan ke atas sahaja boleh menggunakan JAMU PENGANTIN DARA - JPD 7. Yang paling penting semasa mengambil jsd ini, anda hendaklah BERPANTANG terutamanya dari segi pemakanan. MAKANAN yang mengandungi UNSUR PANAS seperti durian, tapai, madu itu amatlah perlu dijauhi. MAKANAN SEJUK seperti ais krim, puding dan seangkatannya iaitu apa sahaja yang keluar dari peti sejuk jangan lah minum atau makan terus. Elakkan MINUM AIR KELAPA kerana ianya meneutralkan apa jua jenis ubat. 8. setiap arahan dan aturan perlu di ikut, baca dan fahamkan, kalau tidak faham boleh rujuk, kami sedia membantu. Sekiranya anda berdegil, kami di keluarga jsd tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang komplikasi... Mohon kerjasama .....