JSD

JSD

Wednesday, June 6, 2012

Sijil KKM-Susuk Dara


Kenyataan dari Pengasas Jamu Susuk Dara - Mengenai sijil KKM...


Assalammualaikum puan - puan yang saya hormati. buat apa nak berkelahi mcm ni. Ramuan ini terdiri daripada REMPAH ADUNAN mbah roliyah hj ali dan ibunya yang telah datang dari tanah jawa sebelom tahun 1800 lagi. beliau merupakan bidan dan dukun sebelom datangnya doktor2 inggeris. 

RAMUAN KHAS DIBUAT UNTUK MENGABURI MALAM PERTAMA BAGI GADIS2 YANG TELAH DIANIAYA DIROGOL OLEH ASKAR BANGSA ASING SUATU KETIKA DAHULU ataupon mangsa kepada ilmu hitam. 

Pada zaman dahulu..jika gadis mahu bernikah ada adat meletakkan syarat dgn mak andam memantis kening pengantin, mencukur bulu dan rambut bagi balancing tu balance. hakikat sebenarnya waktu2 personal antara mak andam n bakal pengantin wanita adalah dgn memasukkan rempah herba kedalam kemaluan untuk memastikan malam pertama si gadis tidak diungkit2 sehingga tua. dan menjadi amalan pengantin dalam tempoh 1 minggu akan kembali kerumah mak andam atau bidan untuk mengurut supaya mudah nak mengandung. hakikat sebenarnya waktu itu bidan atau mak andam sedang mengeluarkan rempah herba tersebut.

Dengan melalui malam pertama kebanyakkan ibu kepada pengantin lelaki akan meletakkan kain putih diatas cadar pengantin untuk memastikan anak menantunya itu benar2 gadis. hanya itu sahaja yang boleh memerangkap kegadisan pengantin wanita. 

BEGITU HEBAT YA BIDAN DAN DUKUN DULU2 SEHINGGA KEGADISAN pon tak dapat dibezakan kecuali darah. TAK SEPERTI HARI INI HERBA INI LEBIH DIKENALI SEBAGAI SUSUK KEMALUAN OLEH SESETENGAH ISTERI YANG MEMPUNYAI MASALAH RUMAHTANGGA LEBIH2 LAGI YANG MANA SUAMI JENIS TIDAK SETIA DAN TIDAK PUAS DARI SATU.

Herba ini dahulu tidak dikenali kecuali mereka yang datang ketempat ini dan memerlukan bantuan susuk. hakikat sebenarnya susuk itu lebih kepada memasukkan..tidak menyembah atau meyakini sesuatu yang lain selain daripada Allah. semua ini terjadi semua dgn izin Allah. 

RATA2 ISTERI YANG SAYANGKAN RUMAH TANGGA AKAN MEMIKAT KEMBALI SUAMI DGN PENYAMARAN DARA. SEMATA2 UNTUK MEMPERSEMBAHKAN KEPUASAN SYAHWAT KEPADA SUAMI SEMATA2. sehinggakan suami dapat membeza - bezakan KEMALUAN ISTERI DAN WANITA - WANITA YANG DITIDURINYA. dengan cara ini sahaja isteri2 dapat memikat selera syahwat suami. dimana kadang2 isteri tidak mempunyai rupa paras yang agak kurang menawan dan badan tidak seghairah yang diharapkan.

Berbalik kepada pekerjaan Mbah Roliyah Haji Ali dan ibunya sebelom kedatangan doktor2 inggeris. Rempah herba ini juga mampu mengeluarkan kekotoran di dalam faraj. ada diantara ramuan herba ini juga mampu untuk menarik segala yang ada didalam rahim termasuk janin yang berusia kurang 8 minggu. mcm saya jelaskan tadi zaman dulu jika ada anak dara yang dirogol tentera asing kat malaya ni tak ada hospital atau klinik gugurkan kandungan. maka inilah kerja bidan dan dukun yang membantu wanita2 muda yang hamil akibat tentera asing. 

KAEDAH INI SAYA GUNAKAN HARI INI UNTUK MENARIK KEKOTORAN YANG BERKUMPUL DIPANGKAL RAHIM. AS WHAT WE KNOW...KANSER PANGKAL RAHIM TELAH MENYERANG RAMAI WANITA DI MALAYSIA DAN INDONESIA. AKIBAT DARIPADA KELALAIAN WANITA MENJAGA KEBERSIHAN. Sedangkan dalam mandi hadas besar selepas habis nifas, haid dan jimak. KITA WAJIB MANDI HADAS BESAR korek ditempat2 terselit sehingga diyakini bersih. 

Mungkin agama sendiri mengajar untuk berbuat demikian mungkin ada reasonnya untuk kebersihan dan kesihatan.

Hari ini juga kita banyak dikejutkan dengan masalah2 rumahtangga dengan isu2 seks suami isteri. Dimana isteri keletihan dengan tanggungjawab rumahtangga dan komitmen kerja dipejabat. membuatkan isteri2 kurang bersemangat bermain cinta dengan suami. sedang suami atau lelaki adalah insan yang paling suka disayang, dibelai dan dimanja. dengan kesibukkan itu dan tuntutan campur suara masyarakat sekeliling ramai isteri menjaga dandanan diluar rumah. compare dandanan di bilik tidur. membuatkan sang suami berangan2 dibelai puteri cantik jelita diluar2 sana. 

Hari ini.....SOSIAL DIMALAYSIA membuka luas perhubungan sesama insan. wanita2 muda yang seksi easy to get. touch n go tak perlu komitmen berkeluarga. nowdays dah moden malaysia dah jadi amerika. suami yang lurus pon boleh bengkok kalau tak kuat imannya. APA2 PON KITA JAGA DIRI KITA SENDIRI. sehatkan dan bahagiakan diri kita sendiri baru kita dapat mempersembahkan yang terbaik utk suami. dan anak2 pon rapat dengan ibubapanya kerana rumahtangga yang aman anak pon selesa berada disamping ibubapa.

Soal nama SUSUK DARA itu lebih manis daripada susuk herba kemaluan. yang mmg dikenali digelintir isteri2. 

KKM, HALAL pon dah dimohon. Mcm biasalah saya bukan anak sultan, bukan VVIP mahu pon siapa2. apa2 pon kena follow procedure. kalau saya anak sultan mungkin semalam apply hari ni dah dapat nombor lesen n halal tu. KALAU NAK JALAN SINGKAT BOLEH SURUH APEK KAT KEDAI PRINT LABEL TU BUAT. tapi apa daya diri ini. belom ada niat nak menipu kerana $$$$$$$RM$$$. saya selesa mcm ni. UNTUK PUAN - PUAN YANG BERTEGANG LEHER, KEJANG JARI MENAIP DAN PANAS HATI.... 

Mcm ni lah. ambillah produk ni jika anda memerlukan. abaikanlah jika tidak perlu. tak usahlah dipersoalkan iya atau tidak. tak usah lah nak berkusut2 keadaan. yang baik kita jadikan tauladan. yang buruk kita jadikan sempadan. untuk pengetahuan puan2, herba ini sedang dalam kajian oleh seorang sains research untuk dijadikan ubat dan dimodenkan untuk disupply kepada hospital2 RND pon telah ditandatangani kerana sains reserach itu berpendapat kaedah kami gunakan adalah kaedah perubatan lama islam yunani yang mereka tak sangka masih ada yang menyimpan ilmu ini walhal mereka sangka sudah pupus dan jumpa didalam buku library universiti sahaja. 



Sekian...

25 comments:

  1. Saya secara peribadi amat tertarik dgn gaya bhs puan yg tak nmpak tertekan dgn situasi @ lebih tepat x biarkn jd mgsa keadaan. Penergn yg baik tntang kyakinan kebaikkn produk2nya. Oh! Sememangnya sy sdg mncari & menanti produk sebegini utk kegunaan isteri tercinta yg th berikan sy 5 org chymata. Tahniah, krn tlh mnyediakannya. Akan sy dptkannya nanti, terima kasih.

    ReplyDelete
  2. maaf bertanya, ade ejen x di seri manjung,perak?

    ReplyDelete
  3. tk pasti ada ker tak agen kt seri manjung perak... tp kalu berminat nk beli boleh ajer by post... :-)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Blh sms, whatsapp 017-734 9756 atau fb saya elly suhana mohamed

      Delete
  5. Blh sms, whatsapp 017-734 9756 atau fb saya elly suhana mohamed

    ReplyDelete
  6. salam, saya pengedar jsd dr pahang. bole hubungi saya utk cod 0106360648@whatsapp shj 0135310836

    ReplyDelete
  7. tang nak insert tak pa lagi
    tang nak korek tu yang seram sikit
    cuba buat macam tongkat ajimat madura
    ok sikit kut ?

    ReplyDelete
  8. Saya Agent JSD bagi kawasan Shah Alam, Klang dan Pelabuhan klang anda...jika ader sebarang pertanyaan mengenai produk boleh hubungi saya 012-3011592 dengan kadar segera....

    ReplyDelete
  9. thanks mama atas penjelasan sy dh mkn tp tdengar member cerita xder sijil kkm sy cuak tp syg nk berenti sbb produk mama bagus sgt... skang sy dh jumpa penjelasan mama so hati sy senang... utk pengetahuan mama sy dh cuba pengantin dara, aku dara, coklat love habibi n masker dara... aku dara tu buat sy sihat n makin aktif tq mama produk yg bagus

    ReplyDelete
  10. sis, sy ada masalah haid xteratur..
    atau lebih tepat lagi xdtg haid langsung selepas melahirkan ank ke 2 pada tahun 2010 hingga skrg..
    so sy nk tahu adakah susuk dara dpt membantu?

    ReplyDelete
  11. sy mengalami senggugut yg sgt kuat sepanjang tempoh haid 8hari.produk mana yg sesuai utk masalah sy ini...terima kasih

    ReplyDelete
  12. Saya Pengedar JSD di sekitar K.l, Sentul, Setapak dan selayang....sebarang pertanyaan boleh dikemukan....sms/whatsaap-1=019-6423819

    ReplyDelete
  13. Pengedar hulu selangor sms0122608892
    F

    ReplyDelete
  14. Fb pengedar: lovechoiceliza
    Sms : 0122608892

    ReplyDelete
  15. Penjagaan Dalaman Wanita secara tradisional... pasti mengagumkan anda dan mengeratkan hubungan intim bersama suami tercinta.. cubalah.. hubungi saya, AGEN Susuk Dara dgn segera 012-3011592.. org lain telah merasai keberkesananya... anda bila lagi...

    ReplyDelete
  16. Saya pengedar jamususukdara RAWANG

    ReplyDelete
  17. Saya agen jamu susuk dara area kota bharu, kelantan..blh sms/whatsapp 017-9189629

    ReplyDelete
  18. Sy pengedar jamu susuk dara area s.alam.putraheights blh sms/whatups 0126737442

    ReplyDelete
  19. Sy nk cuba ank 1 tp ade msalh kputehan.n berbau..017 2382572

    ReplyDelete
  20. mcm mana nk jadi agen susuk dara ..watsapp me 0129786072

    ReplyDelete
  21. Saya Eja pengedar JSD di area KL.. sila watsapp 01128026510 utk dptkan product JSD.. belom cuba belom tahu..!!

    ReplyDelete
  22. salam sis, sy ada beli masker vagina susuk dara di kedai jamu. Adakah masker vagina yang sy beli utu adalah tiruan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam iffah imana..mf sis kami xdapatnk pastikan kesahihan samaade mv yg sis beli dikedai jamu tu tiruan atau x..wlau apepun sis kna berhati hati kerana mmg terdapat produk2 jsd yg ddapati telah d klon seperti jamu jalinan cinta dan juga masker vagina. Sy cdangkan pada sis seeloknye sis belilah produk jsd dgn agen yg sah kerana membeli dgn agen yg sah bukan saje selamat tetapi mereka juga akan memberi consult kepada sis cara2 penggunaannye..ketahui masalah sis sebelum menjualnye..bkan sewenang wenangnye jual tanpa megetahui masalah sis. Kami juga tidak akan bertanggung jawab sekiranye terdapatkesan2yg tidak elok jika sis membelinye dari kedai jamu. Sis boleh hubungi agen2 yg berdaftar jika sis berminat untuk kebaikkan sis ya..terima kasih.

      Delete

PANTANG LARANG JSD

Buat pelanggan yang dihormati, berikut adalah pantang larang yang anda perlu tahu sebelum mengambil mana-mana produk Jamu Susuk Dara. Setiap pantang larang dibawah adalah bukan semata-mata dibuat-buat tetapi ini adalah untuk mengelakkan sebarang komplikasi yang berlaku. Jadi anda perlulah mengambil perhatian secara serius bukannya sambil lewa ya. 1. sebarang JAMU-JAMU atau sebarang ubatan yang mengandungi HERBA TIDAK BOLEH DICAMPUR DENGAN PRODUK JSD (tidak kira lah apa pun jenamanya) ( perlu BERHENTI selama 1 BULAN tak kira sebelum pakai jsd atau selepas pakai jsd ya) 2. sebarang UBAT yang TIADA KANDUNGAN HERBA (seperti supplement, pil perancang dan ubatan hospital), anda boleh JARAKKAN 2 JAM sebelum makan mana-mana produk jsd. 3. segala jenis produk PELANGSINGAN badan tidak kira lah dalam bentuk cecair, kapsul ataupun serbuk dan tidak kira apa pun perasanya, susu, coklat, buah-buahan. Senang cerita, apa-apa sahaja yang berkaitan dengan tujuan untuk pelangsingan badan TIDAK DIBENARKAN UNTUK DICAMPUR DENGAN MANA2 PRODUK JSD... 4. sekiranyer anda ada mengambil mana-mana pil kurus,jamu-jamu lain dan mana-mana produk yang BERASASKAN HERBA, tidak kira apa tujuannya. Hendaklah DIHABISKAN atau MENGHENTIKAN pengambilannya selama SEBULAN sebelum mengambil produk-produk jsd atau selepas mengambil produk jsd. Ini untuk memastikan badan anda betul-betul bebas daripada apa-apa bahan yang boleh menyebabkan komplikasi jika mengambil jsd. 5. Bagi ibu-ibu yang menyusu badan di galakan untuk mengambil produk jsd, sekurang-kurangnya apabila bayi anda berumur 6 bulan ke atas. Tetapi bergantung kepada keadaan bayi anda. Jika bayi anda kuat, ianya tidak menjadi satu masalah (ramai pengedar dan agen kita yang menyusukan anak sepenuhnya, lepas pantang sudah mengambil jsd.. Alhamdulillah..semakin ok, susu pun banyak....) 6. Bagi wanita yang memakai IUD, hanya pengguna yang telah memakai iud LEBIH SETAHUN dan ke atas sahaja boleh menggunakan JAMU PENGANTIN DARA - JPD 7. Yang paling penting semasa mengambil jsd ini, anda hendaklah BERPANTANG terutamanya dari segi pemakanan. MAKANAN yang mengandungi UNSUR PANAS seperti durian, tapai, madu itu amatlah perlu dijauhi. MAKANAN SEJUK seperti ais krim, puding dan seangkatannya iaitu apa sahaja yang keluar dari peti sejuk jangan lah minum atau makan terus. Elakkan MINUM AIR KELAPA kerana ianya meneutralkan apa jua jenis ubat. 8. setiap arahan dan aturan perlu di ikut, baca dan fahamkan, kalau tidak faham boleh rujuk, kami sedia membantu. Sekiranya anda berdegil, kami di keluarga jsd tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang komplikasi... Mohon kerjasama .....